REGULAMIN PLATFORMY GOODNET
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin określa zasady działania Platformy GoodNet, rodzaje i zakres świadczonych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, w tym umów sprzedaży, metody płatności za świadczone usługi, a także tryb postępowania reklamacyjnego w ramach działalności GWE drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy GoodNet.
- Platforma GoodNet działająca pod adresem https:gwexperts.pl/ prowadzona jest przez Spółkę Goodwill Experts S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Adama Branickiego 15, 02–972 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000667548; NIP 5213771824, REGON 366462381, wskazującą adres poczty elektronicznej: [email protected] oraz tel.608 162 567.
- Klient podejmując czynności zmierzające do nabycia usług za pośrednictwem Platformy GoodNet zobowiązuje się do zapoznania się z treścią i przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
- Koniecznym warunkiem złożenia Zlecenia w Platformie GoodNet przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień przed rozpoczęciem składania Zlecenia lub w jego trakcie.
- Platforma GoodNet za pośrednictwem sieci Internet na terenie Polski, w przeważającej części swej działalności zajmuje się świadczeniem usług outsorcingu w ramach działalności holdingów finansowych (64, 20, Z). Pozostały przedmiot działalności przedsiębiorcy oznaczony jest numerami:
- 68, 31, Z
- 68, 32, ---,
- 64, 91, Z
- 70, 10, Z
- 73, 20, Z
- 70, 22, Z
- 78, 10, Z
- 84, 13, Z
- 66, 30, Z.
- Usługi oferowane na Platformie GoodNet są wolne od wad prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Usługi posiadają gwarancję ubezpieczeniową Wykonawcy lub GWE w zależności od rodzaju danej usługi.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy: Ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1145 z późn. zm.), Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 123); Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 134), Ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów z dnia 16 lutego 2007 r. (Dz.U.2019 poz.369), oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego i odpowiednie rozporządzenia i akty prawa unijnego.
- Niniejszy regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających z Platformy GoodNet i określa zasady korzystania z Platformy GoodNet oraz tryb zawierania Umów o świadczenie usług z Klientem na odległość.
- Wszystkie nazwy produktów zamieszczone na stronie Platformy GoodNet używane są w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy Prawo własności przemysłowej (Dz.U. z 2017 r. poz. 776).
- GWE przysługuje własność intelektualna przedmiotów związanych z działalnością Platformy GoodNet. Własność intelektualna obejmuje prawa autorskie do: loga, projektu witryny internetowej, fotografii przedstawiających Usługi, tekstów umieszczonych na witrynie internetowej, opisów produktów, regulaminów, a także pozostałych materiałów dostępnych i publikowanych na stronie.
- Jakiekolwiek korzystanie z własności intelektualnej GWE jest zabronione.
§ 2 DEFINICJE
- Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Konsument – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Klient – usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł umowę z GWE, osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
- Podwykonawca - odrębny podmiot specjalizujący się w danym obszarze/branży, wykonujący z polecenia GWE, usługę na rzecz i w interesie Usługodawcy w ramach prowadzonej przez siebie działalności i na zasadach outsourcingu ustalonych z GWE na podstawie odrębnej umowy.
- Konto – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zleceniach.
- Umowa abonamentowa – umowa ramowa w zakresie dostępu do usług doradczych zawierana każdorazowo pomiędzy GWE, a Klientem, w której znajdują się także postanowienia dotyczące świadczenia przez GWE na rzecz danego Klienta Usługi elektronicznej polegającej na udzielaniu Klientowi dostępu do Platformy GoodNet.
- Regulamin – niniejszy regulamin Platformy GoodNet. Regulamin jest integralną częścią Umowy zawieranej między Klientem, a GWE.
- Platforma GoodNet – platforma informatyczna usługodawcy działająca pod adresem https:gwexperts.pl.
- GWE – Usługodawca/Spółka Goodwill Experts S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Adama Branickiego 15, 02 – 972 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000667548; NIP 5213771824, REGON 366462381.
- Produkt/Usługa – dostępne na Platformie GoodNet usługi będące przedmiotem umowy outsourcingu między Klientem a GWE.
- Umowa – Umowa o świadczenie usług outsourcingu zawarta między Klientem, a GWE.
- Zlecenie – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy z GWE.
- Newsletter – usługa pozwalająca Klientowi na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Klienta adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od GWE, dotyczących Produktów dostępnych w Platformie GoodNet.
- Formularz rejestracji – formularz dostępny na stronie internetowej https:panel.gwexperts.pl/register umożliwiający utworzenie Konta w Platformie GoodNet.
- Formularz Zlecenia – formularz dostępny na stronie internetowej panel.gwexperts.pl/cases/create umożliwiający złożenie Zlecenia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy, w tym sposobu płatności.
- Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez GWE na rzecz Klienta za pośrednictwem Platformy GoodNet.
- Koszyk – element oprogramowania Platformy GoodNet, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Usługi do nabycia, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zlecenia, w szczególności ilości produktów.
- RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
§ 3 RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- GWE umożliwia za pośrednictwem Platformy GoodNet korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
- zawieranie Umów świadczenia Usług,
- prowadzenie Konta w Platformie GoodNet,
- udostępnianie informacji w formie Newslettera.
- Świadczenie Usług na rzecz Klientów w Platformie GoodNet odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie. Za pośrednictwem Platformy GoodNet, Klient może dokonać Zlecenia w zakresie Produktów uwidocznionych na stronach GoodNet.
- GWE ma prawo zamieszczania na Platformie GoodNet treści reklamowych. Treści reklamowe, o których mowa w zdaniu poprzednim, stanowią integralną część Platformy GoodNet i prezentowanych na niej materiałów.
- Platforma GoodNet może korzystać z tzw. cookies. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na Platformie GoodNet. Ciasteczka („cookies”) to niewielkie pliki tekstowe przechowujące dane lokalnie na komputerze lub innym urządzeniu.
- Za pośrednictwem plików cookies serwer strony internetowej ma możliwość zachowania informacji np. o preferencjach i ustawieniach komputera lub innego urządzenia, które są odtwarzane w czasie kolejnej wizyty. Pliki cookies wykorzystywane są między innymi do zapewnienia przyjaznego korzystania z Platformy GoodNet.
- Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym, wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z GWE reklamodawców oraz partnerów.
§ 4 WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegająca na korzystaniu z Platformy GoodNet, w szczególności prowadzeniu Konta, oraz świadczeniu usługi Newsletter na Platformie GoodNet zawierana jest na czas nieoznaczony.
- Świadczenie Usługi Elektronicznej polega m.in. na umożliwieniu złożenia Zlecenia za pośrednictwem Platformy GoodNet.
- Minimalne wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się GWE to:
- Komputer z dostępem do Internetu;
- Dostęp do poczty elektronicznej;
- Przeglądarka internetowa;
- Włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
- Klient zobowiązany jest do korzystania ze platformy GoodNet w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
- Klient zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
- Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- GWE zastrzega sobie prawo do: okresowego wyłączania platformy GoodNet bez uprzedniego powiadomienia Klientów.
- GWE zastrzega sobie prawo do usunięcia informacji lub zablokowania Klienta, jeżeli narusza on postanowienia Regulaminu lub przepisy prawa, bądź negatywnie wpływa na dobre imię GWE lub w inny sposób mu szkodzi.
- GWE nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe działania dostawców usług informatycznych, w tym dostawców usług hostingu, kolokacji oraz transmisji danych, skutkujące nieprawidłowym działaniem Platformy GoodNet, okresowym brakiem dostępu do Platformy GoodNet lub utratą danych przechowywanych przez Platformę GoodNet.
§ 5 WARUNKI ZAWIERANIA UMÓW SPRZEDAŻY
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych platformy GoodNet nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient składając Zlecenie, składa ofertę zlecenia/Zlecenia/kupna określonej Usługi na warunkach podanych w opisie tej Usługi.
- W przypadku niedostępności części lub wszystkich Usług składających się na Zlecenie, Klient jest informowany o tym drogą mailową lub telefonicznie i proszony o decyzję w sprawie dalszej realizacji (anulowanie Zlecenia, zrealizowanie bez brakujących Produktów, dłuższe oczekiwanie na realizację, wybór innej usługi na miejsce brakującej).
- Usługi uwidoczniona na stronie internetowej platformy GoodNet podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki związane z jej realizacją, w tym należne podatki i opłaty administracyjne.
- Cena Usługi uwidoczniona na stronie Platformy GoodNet jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zlecenia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Platformie GoodNet, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Usług po złożeniu przez Klienta Zlecenia.
- W celu złożenia Zlecenia, Klient zobowiązany jest do posiadania Konta na Platformie GoodNet albo do jego założenia najpóźniej z chwilą składania Zlecenia.
- Zlecenia można składać za pomocą Formularza Zlecenia znajdującego się na Platformie GoodNet.
- W celu złożenia Zlecenia należy:
- Zarejestrować się na Platformie GoodNet lub zalogować się w przypadku wcześniejszej rejestracji;
- wybrać Produkt będący przedmiotem Zlecenia, a następnie kliknąć przycisk „Aktywuj usługę” (lub równoznaczny);
- kliknąć przycisk „Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk „Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić Zlecenie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,
- wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić Zlecenie w określonym terminie,
- Koniecznym do zawarcia Umowy jest wcześniejsze złożenie przez Klienta, Zlecenia za pośrednictwem udostępnionych przez GWE sposobów. Po złożeniu Zlecenia GWE, niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie, co powoduje związanie Klienta jego Zleceniem. Potwierdzenie otrzymania Zlecenia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail, która zawiera min. potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zlecenia, oświadczenie o otrzymaniu Zlecenia, oświadczenie o przyjęciu Zlecenia, nr rachunku bankowego należący do GWE, na który należy wpłacić cenę, oświadczenie Konsumenta o odstąpieniu od umowy. Z chwilą otrzymania przez Klienta ww. wiadomości e-mail, zostaje zawarta Umowa między Klientem, a GWE. Przyjmuje się, iż umowa została zawarta w miejscu prowadzenia działalności przez GWE.
- Każda Umowa będzie potwierdzana fakturą VAT. W celu otrzymania faktury VAT należy w trakcie składania Zlecenia podać poprawne dane identyfikacyjne niezbędne do jej wystawienia. Klient akceptuje wystawianie i przesyłanie przez GWE faktur w formie elektronicznej.
- Zlecenia złożone w dni powszednie po godz. 17:00, w soboty, niedziele oraz święta, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
- Aby założyć Konto w GoodNet, należy wypełnić Formularz Rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych osobowych: imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu. Założenie Konta w GoodNet jest darmowe. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do GWE, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 1.
- GWE jest uprawniony do odmowy przyjęcia Zlecenia Klienta z uzasadnionych przyczyn, w szczególności, w sytuacji, gdy:
- Klient w przeszłości złożył co najmniej jedno Zlecenie, które nie zostało następnie przez Klienta opłacone bez wskazania przyczyn i bez poinformowania GWE o odstąpieniu od Umowy;
- okoliczności związane ze złożonym zleceniem wskazują na możliwość oszustwa,
- z innych uzasadnionych przyczyn.
§ 6 SPOSOBY PŁATNOŚCI
- GWE udostępnia następujące sposoby płatności:
- Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy GWE:
30 1020 4900 0000 8802 3055 1553.
- Płatność za pośrednictwem bezpiecznych serwisów do płatności internetowych.
- W przypadku zapłaty przelewem na rachunek bankowy, Usługa realizowana jest po zaksięgowaniu kwoty na rachunku bankowym GWE.
- W przypadku płatności za pośrednictwem bezpiecznych serwisów do płatności internetowych Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zlecenia.
- Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy w terminie w niej określonym. Brak wpłaty Klienta w stosownym terminie upoważnia GWE do natychmiastowego wypowiedzenia Umowy.
§ 7 KOSZT, TERMIN I SPOSOBY REALIZACJI USŁUG
- Koszty niezależne od GWE, a konieczne do prawidłowego i profesjonalnego zrealizowania zleconych Usług na rzecz Klienta są ustalane w trakcie procesu składania Zlecenia i są uzależnione od typu danej Usługi.
- Odpowiedzialność GWE wobec Klienta z tytułu z niewykonania lub nienależytego wykonania przez GWE jego zobowiązań wynikających z Regulaminu lub umów zawartych na jego podstawie jest ograniczona kwotowo do wysokości jednorazowego miesięcznego wynagrodzenia uiszczanego przez Klienta i nie obejmuje utraconych korzyści.
§8 WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (np. prowadzenie Konta, korzystanie z usługi Newsletter) na warunkach określonych w Umowie abonamentowej.
- Usługobiorca może wypowiedzieć Umowę abonamentową na warunkach w niej zawartych. Wypowiedzenie przez Klienta nin. umowy w powyżej wskazanym trybie będzie równoznaczne z powstaniem obowiązku po stronie GWE polegającym na natychmiastowym usunięciu wszystkich danych osobowych Klienta z platformy Goodnet wraz z wszelką zamieszczoną tam dokumentacją dotyczącą Klienta i jego sprawy, bądź spraw.
- GWE może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Klient narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
- GWE i Klient mogą wspólnie rozwiązać umowę abonamentową w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
§ 9 TRYB POSTĘPOWNIA REKLAMACYJNEGO
- Podstawa i zakres odpowiedzialności GWE wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu prawidłowości świadczonych usług z Umową, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1145).
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Platformy GoodNet Klient może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]
- Reklamacja związana ze świadczeniem Usług Elektronicznych powinna zawierać wszelkie istotne informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe.
- Rozpatrzenie reklamacji związanej ze świadczeniem Usług Elektronicznych następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
- Odpowiedź GWE w sprawie reklamacji Usług Elektronicznych jest udzielana na papierze lub innym trwałym nośniku i wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
§ 10 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni.
- Do zachowania tych terminów wystarczy wysłanie załączonego przez platformę GoodNet oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, podpisanego przez Konsumenta lub osobę uprawnioną. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail GWE lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej GWE - dane kontaktowe GWE zostały określone w § 1. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
- W razie odstąpienia od umowy, Umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi będącemu jednocześnie Konsumentem w przypadkach:
- świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą Konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w Regulaminie,
- dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Konsumenta ich oryginalnego opakowania,
- świadczeń o właściwościach określonych przez Konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
- świadczenia usług, jeżeli GWE wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez GWE utraci prawo odstąpienia od Umowy,
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
§ 11 DANE OSOBOWE W GOODNET
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Platformy GoodNet jest GWE.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Platformy GoodNet zbierane są w celu realizacji Umowy, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Platformy GoodNet mogą być:
- w przypadku Klienta, który korzysta w Platformie GoodNet ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
- w przypadku Klienta, który korzysta w Platformie GoodNet ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Platformie GoodNet.
- Opiekun danego Klienta z ramienia GWE.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy skutkuje brakiem możliwości jej zawarcia.
§ 12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane poprzez Platformę GoodNet zawierane są zgodnie z prawem polskim.
- Zmiany dokonane w Regulaminie Platformy GoodNet przez GWE, wiążą Klienta, pod warunkiem, iż został on poinformowany o zmianach w wiadomości wysłanej na podany adres email, bądź za pośrednictwem strony internetowej https:panel.gwexperts.pl/news poprzez zasygnalizowanie zmian w treści Regulaminu, i nie wypowiedział umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w terminie 14 dni od dnia powiadomienia Usługobiorcy o zmianach przez Platformę GoodNet.
- W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
- GWE zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie GWE poinformuje Klienta z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem drogą mailową, bądź za pośrednictwem strony internetowej https:panel.gwexperts.pl/news poprzez zasygnalizowanie zmian w treści Regulaminu.
- Wszelkie spory wynikłe z Umów między GWE, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
- Spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.). Natomiast właściwość sporów powstałych pomiędzy GWE, a Klientem niebędącym jednocześnie Konsumentem, strony poddają sądowi właściwemu ze względu na siedzibę GWE.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed tzw. Sądami Konsumenckimi. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 18 grudnia 2024 roku.
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY – załącznik nr 1 do Regulaminu
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Niniejszym informuję Spółkę Goodwill Experts S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Adama Branickiego 15, 02 – 972 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000667548; NIP 5213771824, REGON 366462381
o odstąpieniu od umowy świadczenia na moją rzecz następujących usług:
…………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………
Data zawarcia umowy(*) ………………………………..……………………
Imię i nazwisko Klienta: ………………………………..……………………………………
Adres Klienta: ………………………………..………………………………………………..
Zlecenie numer: ………………………………..…………………………………………
Data: …….…………………………..……………………………………………………………..
Podpis Klienta: ………………………………..………………………………………………
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
(*) Niepotrzebne skreślić.