Księgowość dla spółek, fundacji i JDG
Zapewniamy kompleksową obsługę księgową firmom. Nasze usługi obejmują nie tylko tradycyjne wsparcie księgowe, ale również systemy automatyzacji, które ułatwiają wprowadzanie faktur oraz redukują czas potrzebny na ręczne wprowadzanie danych.
Zamów usługę
Wypróbuj za 1 zł!
Promocja trwa tylko do końca roku! Obowiązuje regulamin promocji.
Poznaj Managera
Mateusz Ziemba
Posiada 10 lat doświadczenia w pracy z klientami. Jego priorytetem jest budowanie długotrwałych, partnerskich relacji. Profesjonalizm, empatia oraz indywidualne podejście stanowią fundament jego pracy, co pozwala mu skutecznie rozwiązywać nawet najtrudniejsze problemy i z sukcesem odpowiadać na potrzeby klientów.
Dzięki umiejętności słuchania i zrozumienia oczekiwań, nieustannie dąży do podnoszenia standardów obsługi oraz zapewniania klientom najwyższej jakości wsparcia.
Najczęściej zadawane pytania
Sprawdź, o co najczęściej pytają nasi Klienci i pozwól nam rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące dostępu do systemu oraz naszego sposobu pracy.
Nowych użytkowników dodaje nasz zespół, a na Twój adres e-mail wysyłany jest link aktywacyjny.
Preferujemy spotkania osobiste, które mogą odbyć się w naszym biurze lub u Ciebie. W przypadku dużej odległości proponujemy spotkanie online.
Początkowe spotkanie, na którym przedstawimy możliwości naszych pakietów oraz spotkanie wdrożeniowe, obejmujące rozpoczęcie współpracy i dostosowanie do Ciebie platformy GoodNet, są bezpłatne.
Podczas etapu wdrożenia, dostęp ma tylko osoba rejestrująca konto na wybrany przez siebie adres mailowy oraz administrator systemu, co zapewnia bezpieczeństwo. Opłata za dodatkowe dostępy dla Twojego zespołu to koszt 50 zł brutto za osobę.
Nowe sprawy można zgłaszać bezpośrednio w naszym systemie GoodNet lub kontaktując się ze swoim opiekunem klienta.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami:
Mateusz ZiembaCustomer support
[email protected]